ТЕХНОЛОГІЯ ВІРТУАЛЬНОГО ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/CSIT-2021-5-7Ключові слова:
віртуальне просування продукту (ВП), пошукова оптимізація в мережі Інтернет, карта ринку, ВЕБ сервіси.Анотація
Результати наших досліджень за останні десять років у сфері пошукової оптимізації в мережі Інтернет свідчать про створення нової інформаційної технології – віртуальне просування. Основна ціль віртуального просування – це підвищення рівня продажу продукту завдяки технологіям, що існують у віртуальному простору. Його головна ідея — сформувати так звану ринкову карту. Це нова схема онлайн-продажів, заснована на карті подорожі клієнта у віртуальному просторі.
У статті розглянуто новий об’єкт дослідження – віртуальне просування продукту. Виконано детальний опис цього об’єкту та опис бізнес процесу, який створено на його основі. Цей процес базується на принципі, що ви заробляєте, коли залучаєте нового клієнта. Далі витрати оплачуються за рахунок залучення нових клієнтів. Тобто чим більше клієнтів залучає ваш веб-контент, тим більше ви заробляєте. Тому для отримання доходу потрібно використовувати ВЕБ сервіси. Існуючі методики просування продукту постійно вдосконалюються або з’являються нові. Тому метою нової технології є формування з ВЕБ сервісів нових конструкцій, що забезпечують максимальну ефективність процесу залучення нових клієнтів та утримання вже існуючих. При цьому слід враховувати класичні структури формування маркетингових каналів збуту. Будемо вважати, що віртуальне просування – це інформаційне середовище, де існує два канали. Перший канал має функцію дистрибуції знань про продукт. Другий – це маркетинг знань про продукт. Перший канал формує технологію передачі інформації (знань) про товар у віртуальному просторі. Інший канал – це мережа веб сайтів, телеграмм каналів, маркетплейсів та відео блогів. Іншими словами маркетинговий канал формують реальні фірмі, що купляють та продають інформацію або знання про товари чи послуги у віртуальному просторі. Таким чином, завдання роботи полягає у формуванні карти віртуального просування, що описує структуру маркетингового каналу збуту продукту через віртуальний простір.
В роботі запропоновано алгоритмічне забезпечення для реалізації технології віртуального просування.Також розглядається її програмна реалізація.Результатом виконання алгоритмів є формування карти віртуального просування.
Перспективою для подальших досліджень є реалізація дворівневої системи у складі логістичного каналу транформації знання про продукт та маркетингового каналу, що керує такою трансформацією.А також опис карти віртуального просування.