МЕТОД ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧІ СИТУАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ СЕМАНТИЧНИМ ЯДРОМ ВЕБ КОНТЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/csit-2022-2-1Ключові слова:
віртуальне просування продукту, ситуаційне управління, семантичне ядро, ВЕБ контентАнотація
Дослідження, що було проведено за останні десять років у сфері пошукової оптимізації в мережі Інтернет, свідчать про створення нового феномену – віртуальне просування [1]. Його основна ціль полягає у підвищенні рівня продажу товару завдяки технологіям, що існують у віртуальному простору. За властивостями віртуальне просування схоже з логістичним каналом, але з характеристиками, що має маркетинговий канал. Тобто віртуальне просування можна описати як встановлення каналу передачі спеціального повідомлення від підприємства до потенційного покупця його товару чи послуги. В статті запропоновано розглянути задачу створення та управління таким повідомленням у віртуальному просторі. Для цього пропонується вирішувати задачу ситуаційного управління семантичним ядром веб контенту. На першому етапі проведено огляд властивостей семантичного ядра. Цей аналіз дозволів сформулювати постановку задачі ситуаційного управління семантичним ядром. Головна ідея цієї задачі полягає в тому, що в якості поточної ситуації розглядається варіант семантичного ядра веб контенту. Тоді в роботі пропонується математична модель для оцінювання поточної ситуації та вибору цільової ситуації. Також пропонуються умови для визначення необхідності переходу між ситуаціями. Також в статті описано алгоритмічне забезпечення для реалізації методу вирішення задачі ситуаційного управління. Результатом виконання алгоритму є К-претендент, тобто семантичне ядро, що описує клас потреби, який було виявлено на етапі кластерізації. Перспективою для подальших досліджень є програмна реалізація даного алгоритму на платформі NodeJS.