СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ДРУКОВИХ ПРОДУКТІВ У КОНТЕКСТІ УПРАВЛІННЯ ЯКОСТЮ ISO
DOI:
https://doi.org/10.31891/CSIT-2021-3-1Ключові слова:
контроль якості, поліграфічна продукція, ресурси, управління системою, інформаціяАнотація
Розглядається інформаційної системи забезпечення якості в процесі управління поліграфічним виробництвом. Контроль якості – це складова частина управління якістю, яка спрямована на виконання вимог щодо якості. Простіше кажучи, контроль якості у виробництві – це той процес, який забезпечує замовникам отримання продукції без дефектів та задоволення їх потреб на най-вищому рівні. Зростаючий глобальний попит на товари та послуги створив сучасний високо конкурентоспроможний ринок, зробивши контроль якості та дотримання регуляторних норм необхіднішими, ніж будь-коли. Показано, що система контролю якості поліграфічною продукцією є основною частиною процесу контролю якості, який виконує завдання аналізу вимірюваних параметрів якості поліграфічної продукції, визначення причин виявлених дефектів якості та вибору способу їхнього усунення. Після визначення причин зміни якості спосіб їх усунення залежить від дій оперативного персоналу, який намагається усунути дефекти, наприклад шляхом повторного калібрування друкарської машини, зміни умов навколишнього середовища, вибору інших витратних матеріалів. В роботі враховуються тенденції світового розвитку виробництва поліграфічної продукції з різноманітним інформаційним наповненням, які вимагають вирішення проблем інформаційного характеру, що відповідно забезпечить зростання ефективності поліграфічного виробництва і якості продукції. Досягнення вказаних цілей досягається використанням сучасних технологій опрацювання (підготовки) даних, застосуванням ефективних методів, пристроїв та техніки для управління виробництвом, виконанням однакових операцій виробництва паралельно, навчанням працівників, постійним вдосконаленням виробничих процесів і умов праці, що дозволить забезпечити постійно високу якість поліграфічної продукції.
Зроблено висновок, що отримання високої якості видавничо-поліграфічних процесів, орієнтованих на випуск друкованої продукції, набуває чи не найважливішого значення в сучасних виробничих відносинах з глибоким застосуванням комп’ютеризації виробництва, активного впровадження інформаційних технологій, економії і обмеження енергетичних ресурсів.