Інформаційна технологія порівняння сервісів дистанційного навчання

Автор(и)

  • КИСІЛЬ Т. М. Хмельницький національний університет
  • НЕЧУЙВІТЕР М. В. Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/CSIT-2020-2-9

Ключові слова:

інтегральний показник, дистанційне навчання, Moodle, Edmodo, Google Classroom, iLearn, МійКлас, Classtime

Анотація

Дистанційна форма отримання освіти відкриває доступ до навчання широкого кола людей, які з яких-небудь причин не можуть навчатися традиційно. Однак при навчанні на відстані існує проблема дефіциту спілкування з викладачами та однокурсниками, яке є найважливішим інформаційним каналом в процесі навчання. Не всі сервіси дистанційного навчання однакові. Важливим питанням як для педагога так і для здобувача освіти є питання вибору того чи іншого сервісу. У статті наводиться короткий огляд функціональних особливостей найбільш популярних освітніх інструментів, які використовують потужності соціальних медіа для допомоги учням у процесі навчання, а викладачам для взаємодії між собою і учнями, які частково здатні мінімізувати дефіцит безпосередньої комунікації зі своєю соціальною групою. В статті запропоновано підхід до оцінки інтегрального показника, який би враховував потреби обох сторін навчального процесу. За запропонованим методом здійснено порівняння найбільш використовуваних сервісів, що підтримують дистанційне навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-28