Інформаційна технологія порівняння сервісів дистанційного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31891/CSIT-2020-2-9Ключові слова:
інтегральний показник, дистанційне навчання, Moodle, Edmodo, Google Classroom, iLearn, МійКлас, ClasstimeАнотація
Дистанційна форма отримання освіти відкриває доступ до навчання широкого кола людей, які з яких-небудь причин не можуть навчатися традиційно. Однак при навчанні на відстані існує проблема дефіциту спілкування з викладачами та однокурсниками, яке є найважливішим інформаційним каналом в процесі навчання. Не всі сервіси дистанційного навчання однакові. Важливим питанням як для педагога так і для здобувача освіти є питання вибору того чи іншого сервісу. У статті наводиться короткий огляд функціональних особливостей найбільш популярних освітніх інструментів, які використовують потужності соціальних медіа для допомоги учням у процесі навчання, а викладачам для взаємодії між собою і учнями, які частково здатні мінімізувати дефіцит безпосередньої комунікації зі своєю соціальною групою. В статті запропоновано підхід до оцінки інтегрального показника, який би враховував потреби обох сторін навчального процесу. За запропонованим методом здійснено порівняння найбільш використовуваних сервісів, що підтримують дистанційне навчання.